Spoedtandarts

Dental365 is een nieuw concept in de tandheelkunde. Wij zijn 7 dagen per week geopend en 24 uur per dag bereikbaar. U kunt dus 365 dagen per jaar, 24/7 terecht bij spoed tandarts Dental365. Onze inloopuren zijn van 08:00 tot 23:00 en bij echte nood staat er ‘s nachts altijd een tandarts op stand-by. Het is niet nodig om ingeschreven te staan en u kunt zonder afspraak langskomen. Betalen kan zowel contant of met uw pinpas of creditcard. Wij raden altijd aan om een goede tandartsverzekering te hebben die de kosten dekt.

De komst van Dental365 in Den Haag, Rotterdam en Amsterdam heeft de reguliere spoeddiensten, waarbij er dienstdoende tandartsen worden aangewezen voor spoedgevallen, veranderd. Zij kunnen hun spoedgevallen doorverwijzen naar Dental365, tandartspraktijken beroepen zich daarom steeds vaker op onze dienstverlening.

TANDARTS SPOEDBEHANDELINGEN DIE VAAK VOORKOMEN

Bij Dental365 bepaalt de patiënt of een spoedbehandeling nodig is. Wanneer u denkt met spoed een tandarts nodig te hebben, dan helpen wij u graag. Hieronder vindt u een overzicht van de meest voorkomende klachten.

ONGEMAK EN RISICO‘S VOOR HET GEBIT

• Een uitgevallen kroon of vulling.
  • Een te hoge vulling.
  • Scherpe randen, die beschadiging van tong- of wangslijmvlies tot gevolg hebben.
  • Een uitstekend of loszittend ijzerdraadje van een beugel, die beschadiging van tong- of wangslijmvlies tot gevolg heeft

BEL ONS of loop binnen. We helpen u DIRECT! 085 10 50 750

TANDARTS SPOEDBEHANDELINGEN

• Kiespijn (gaatje)
  • Zenuwpijn (endodontische klachten)
  • Pijn na het trekken van een tand of kies, die slecht of niet te onderdrukken is met pijnstillers
  • Ontstekingen van het tandvlees
  • Pijn aan de kaakgewrichten

BEL ONS of loop binnen. We helpen u DIRECT! 085 10 50 750

ACUTE TANDARTS SPOEDBEHANDELINGEN

• Afgebroken tand of kies
  • Uitgevallen tand of kies
  • Losse tand of kies
  • Bloeding / nabloedingen na trekken van een tand of kies
  • Opgezwollen wang door ontsteking (abces)

BEL ONS ONMIDDELIJK! 085 10 50 750

Tand eruit?

Pak de tand alleen vast bij de kroon en probeer de tand schoon te maken in uw mond. Het is beter de tand niet in contact komt met water, omdat de nog levende cellen van het wortelvlies dit vaak niet overleven.

Het is belangrijk dat de tand vochtig blijft. Wanneer de tand langer dan 30 minuten droog is geweest, verlaagd het de kans op het succesvol terugzetten van de tand. Probeer de tand zelf terug te plaatsen in de kaak.
Neem direct contact op met Dental365

Tand afgebroken?

Als er een stuk van een tand is afgebroken, ga dan zo snel mogelijk naar de tandarts. Op het breukvlak kan namelijk een ontsteking ontstaan. Neem het afgebroken deel van de tand altijd mee. In veel gevallen kan de tandarts dit gebruiken om de tand te restaureren.

Meld je aan